ЕКСПЛУАТАЦІЯ

Експлуатація

Загальні рекомендації по експлуатації меблів із техноротангу

Збір меблів

  1. При розпакуванні меблів не використовуйте гострі предмети, щоб не пошкодити деталі.
  2. При виявленні бракованих деталей в процесі складання, їх не слід монтувати, оскільки деталі зі слідами монтажу безкоштовної заміни не підлягають. Такі елементи необхідно сфотографувати. Після передзвоніть в відділ гарантії, а на пошту відправте фотографії бракованого елемента. Після цього майстер рекламаційного відділу приступить до вирішення вашого питання.
  3. Необхідно дотримуватися правил експлуатації даних меблів. У разі необхідності звернутися за роз’ясненнями до менеджерів.

Самовивіз

Товар (меблі) по якому здійснюється самовивіз, цілісність такого перевіряється на нашому складі в присутності зав. складом, а деталі, які прийшли в непридатність в процесі доставки і підйомі не співробітниками нашої фірми, безкоштовної заміни не підлягають.

Правила експлуатації меблів:

  1. Експлуатуватися меблі повинні згідно з їх функціональним призначенням.
  2. Температура експлуатації +55 – 35 ° C, а вологість повітря в межах 45 -70%.
  3. Транспортування меблів допускається тільки в зібраному вигляді.
  4. Не можна ставити на меблі гострі, важкі предмети.
  5. Необхідно берегти будь-які частини меблів від ударів, щоб уникнути відколів, тріщин, подряпин, тощо.
  6. Рекомендується доглядати за поверхнею меблів спеціальними серветками, воском, тощо.
  7. Не можна перевантажувати меблі і / або не рівномірно розподіляти навантаження.
  8. Встановлювати меблі необхідно тільки на горизонтально рівні поверхні.
  9. Не допускається розміщення меблів поблизу опалювальних приладів.
  10. Забороняється ставити гарячі предмети на меблі без теплоізоляційних підставок.
  11. Пересувати меблі дозволяється тільки за вертикальні добре закріплені бічні стійки, попередньо звільнивши меблі від речей.

Рекламація

При виникненні проблем із якістю товару (механічні пошкодження окремих частин), будь ласка, зв’яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення цієї проблеми. Виконання претензій по рекламації, недокомплектації здійснюється зазвичай на наступний день, але не пізніше ніж у 3-х денний термін.

Гарантія діє лише за умови пред’явлення товарного чека і при дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.
Перевірка цілісності стільниць, стекол, дзеркал і інших делікатних предметів проводиться в присутності споживача при доставці товару. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  1. природний знос або вичерпання ресурсу;
  2. випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою);
  3. пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  4. пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження);
  5. ушкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного вироби.

Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також в разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаного товару.

Догори
Наші телефони:
Наші телефони: +38 093-246-5510 | +38 050-380-1890
Телефонуйте в робочий час:
пн-сб 10.00-18.00 | нд 10.00-16.00
Телефонуйте в робочий час: пн-сб 10.00-18.00 | нд 10.00-16.00

Або замовте зворотній дзвінок, заповнивши форму нижче:

Або замовте зворотній дзвінок, заповнивши форму нижче: