ГАРАНТІЯ
Умови гарантійного обслуговування
У нашому магазині діє гарантія від виробника 3 роки.
Покупець втрачає право на безкоштовну гарантію, в тому випадку, якщо з моменту покупки і до моменту перевірки на комплектацію і цілісність пройшло більше 3-х робочих днів.
Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником, але не пізніше 60 робочих днів.
Що входить до не гарантійного обслуговування? Розхитані петлі, тріснуті механізми (тріщини яких виникли в процесі експлуатації), деформації або поломки меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природний знос меблів і їх комплектуючих.
Умови гарантійного обслуговування. З початком гарантійного випадку, всі дії по заміні або ремонту товару (меблів) проводяться за рахунок покупця (винос з приміщення, доставка товару на склад продавця, повторний підйом, повторна збірка).
Повернення товару
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з моменту покупки.
Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:
- Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у експлуатації і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
- Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
- Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
- Збережена комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
- Пред’явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині.
Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.
Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Для повернення товару необхідно мати:
- Сам товар без ознак використання та пошкодження;
- Товарний чек і накладна;
- Паспорт;
При отриманні товару (меблів) замовник зобов’язаний / має право:
- Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати право своєму представнику.
- Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
- Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т. п.).
- Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
- Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. п. відповідно до бланка замовлення.
Поверненню не підлягають наступні товари:
- Знижені в ціні товари.
- Товари зібрані або пошкоджені після покупки.
- Товари, які виконувалися або поставлялися під індивідуальне замовлення.
УВАГА!
Якщо меблі замовлені по індивідуальним параметрам, виготовлений під розміри і / або з використанням певної тканини зазначеної покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню)).
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірці цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Компанія Matori™ здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів» в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).